Bestellen en Levering

Bestelproces en Verzending

  1. Toevoegen aan Winkelwagen: Heb je een item van Nextthink gevonden dat je absoluut moet hebben? Geweldig! Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op 'toevoegen aan winkelwagen'. Je kunt altijd terugkeren naar je winkelwagen door op het 'winkelwagenpictogram' in de rechterbovenhoek te klikken. Let op: het hebben van items in je winkelwagen betekent niet dat ze zijn gereserveerd.

  2. Afronden van Bestelling: Ben je klaar met winkelen? Klik dan op het 'winkelwagenpictogram' in de rechterbovenhoek om naar je NextthinkShop-items te gaan. Op het volgende scherm kun je indien nodig de hoeveelheden aanpassen. Klik vervolgens op de knop 'Doorgaan naar afrekenen'. Nu kom je op de afrekenpagina terecht. Hier kun je gemakkelijk al je gegevens invullen op één pagina. Let op: zodra je je bestelling hebt voltooid, kun je deze niet meer wijzigen omdat je bestelling direct wordt verwerkt om zo snel mogelijk te worden ontvangen.

  3. Verzendkosten: NextthinkShop dekt de verzendkosten. Dus, je betaalt geen verzendkosten. Jij bent verantwoordelijk voor het betalen van de retour verzendkosten.

  4. Volgen van Levering: Ja, we verzenden al je items met Track & Trace. Je kunt je bestelling volgen via de bestelstatuspagina, de link waarvan je per e-mail ontvangt zodra je bestelling is verzonden. Het kan even duren voordat de Track & Trace-status beschikbaar is.

  5. Levertijden:

    NextthinkShop streeft naar een snelle levering van de producten, aangepast aan verschillende regio's:

    • Nederland: Als je op werkdagen vóór 15:00 uur een bestelling plaatst, streven we ernaar om je bestelling dezelfde dag nog te verwerken. De gemiddelde levertijd bedraagt 2 - 3 werkdagen.

    • België: Voor bestellingen naar België geldt dezelfde verwerkingssnelheid. De gemiddelde levertijd is ook 2 - 3 werkdagen.

    • Andere Europese landen: Voor bestellingen naar andere Europese landen wordt de verwerking op dezelfde wijze behandeld. De gemiddelde levertijd is echter 7 - 12 werkdagen vanwege de langere afstand.

    Deze levertijden zijn gebaseerd op werkdagen en beginnen vanaf het moment van verwerking van je bestelling.

  6. Afwezigheid tijdens Levering: Als je niet thuis bent tijdens de levering, blijft het pakket 7 dagen wachten op je bij een PostNL-locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Je ontvangt ook een melding van de chauffeur, waarin de afhaallocatie wordt vermeld. Na deze 7 dagen zal PostNL de zending naar ons magazijn retourneren.

  7. Verkeerd Adres: Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Neem direct contact met ons op als je denkt dat je een onjuist verzendadres hebt opgegeven.

  8. Verloren of Gestolen Pakket: We zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Als je Track & Trace aangeeft dat je pakket op je adres is afgeleverd maar je je bestelling niet hebt ontvangen, laat het ons dan weten. Er zal 14 dagen na de aangegeven leverdatum een rapport worden geïnitieerd door PostNL, en we houden je op de hoogte tot het einde van het onderzoek.

Vragen over je bestelling

Heb je vragen over je bestelling? Neem een kijkje op de veelgestelde vragen pagina. Staat je vraag er niet bij, neem dan gerust contact met ons op.